Monday 6 July 2015

Tak Meninggikan Suara Takbley Ke?

Sape yg bley tinggikan suara kat korunk?

Kalau mengikut logik aku la kan- biasenye org2x yg ada "hak" ke atas kita cam mak atau ayah. Kalau seorang husband nk meninggi suara kat wife nyer pon- ikut la keadaan.


Aku ade sorang colleague nih- kalau ade bende yg tak selari dgn kehendak dia sikit, wajib lepas tu dia akan meninggi suara...padahal takde isu langsung kenkadang.

Aku selalu tertanya2x- perlu ke? Knape? Adekah dia rs dia seorang yg bijak? Aku rs tak- Adekah dia seorang yg cantik bak Angelina Jolie? Pon idak.

Perempuan tu selalu la dikait rapat dengan perkataan "malu". So kalau dia tak malu buat camtu- satu aku rs dia jenis tak tau malu, seken- jenis yg "kuajaq".

Oh perlu ke? The minute u raise ur voice, u juz prove how low is ur IQ...

Org camni- dia kene pulang paku buah keras, baru nak sedar dan berenti.

1 comment: